فرآیند تولید ظروف و لیوان یکبار مصرف کاغذی

sabzcup

  1. در گام اول كاغذ توسط دستگاه روكش كننده ماده دارای پلی اتیلن روكش می گردد. اگر فقط یک طرف كاغذ روكش شود سینگل نامیده می شود. و در صورتی كه هر دو طرف آن روكش شود دابل نامیده می شود.
  2. در مرحله بعد كاغذ روكش دار با ابعاد سفارشی برش داده می شود.
  3. بعد از طی مراحل فوق به وسیله دستگاه چاپ، طرح های متفاوت بر روی صفحه كاغذ چاپ می شود.
  4. از دستگاه برش به منظور برش كاغذ بدنه ( استروك ) استفاده می شود و كاغذ چاپ شده به صورت استروك در می آید .
  5. با استفاده از ماشین آلات تولید ظروف یكبار مصرف كاغذی، ظروف به صورت اتوماتیك تولید می گردند. برای هر دستگاه یك اپراتور كافی می باشد. وظیفه این اپراتور قرار دادن كاغذ استروك شده ظروف در قسمت ورودی دستگاه و رول كف ظروف در محل مشخص و سپس جمع آوری ظروف تولیدی می باشد .

در این مرحله تولید لیوان كاغذی به پایان رسیده است و تنها بسته بندی آن باقی می ماند. همان طور كه در قسمت فوق توضیح داده شد فرآیند تولید لیوان كاغذی بسیار ساده می باشد و لازم نیست همه مراحل را خودتان انجام دهید.
كاغذ مورد نیاز خود را از وارد كنندگان كاغذ به صورت خام یا استروك خریداری نمایید، اگر به صورت استروك خریداری نمایید مراحل چاپ و برش حذف می شود و فقط باید استروك خریداری شده را در دستگاه بگذارید تا مراحل تولید انجام شود.

سبزکاپ در زمینه تولید ظروف کاغذی یکبار مصرف، (مانند: لیوان یکبار مصرف کاغذی) با رعایت اصول بهداشتی فعالیت می نماید. و همچنین تولید لیوان کاغذی تبلیغاتی، چاپ لیوان کاغذی، چاپ لیوان تبلیغاتی و تولید ماشین آلات ظروف یکبار مصرف نمونه ای از دیگر محصولات این شرکت می باشد.لازم به ذکر است که تولید محصولات کاغذی کاملا با در نظر گرفتن سلیقه مشتریان صورت می گیرد. برای سفارش محصول موردنظر خود با ما تماس بگیرید.