تولید کننده و فروشنده ظروف یکبار مصرف کاغذی،چاپ لیوان کاغذی متناسب با سلیقه مشتری

آمار مطالب

کل مطالب : 30
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 1
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 1
بازدید سال : 445
بازدید کلی : 1044

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان چاپ لیوان کاغذی و آدرس chaplivankaghazi-sabzcup.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






تبلیغات
سبزکاپ تولید کننده و فروشنده انواع ظروف یکبار مصرف کاغذی و تولید کننده ماشین آلات ظروف یکبار مصرف
نویسنده : م.سلطانی
تاریخ : سه شنبه 28 خرداد 1398
نظرات

 

مراحل تولید لیوان یکبار مصرف کاغذی

لیوان ‌های کاغذی و نوشیدنی های داغ همواره به هم مرتبط می باشند. با اضافه کردن مقدار کمی از خاک رس به ته لیوان و چرخاندن سریع آن، خاک رس به منافذ دیواره ها نفوذ کرده و باعث ضد آب شدن لیوان یکبار مصرف کاغذی می ‌گردد، اگرچه این امر کمی مزه و بوی مقوا را تغییر می‌ دهد.

لیوان یکبار مصرف کاغذی برای نوشیدنی های سرد، یکسان عمل نمی‌ کند و بسته به چگالش، اشکال بیرونی لیوان کاغذی را بی ثبات می ‌کند. به منظور برطرف کردن این مشکل لایه بیرونی و درونی را با موم می پوشانند.

جنس لیوان کاغذی به شکلی است که به راحتی میتوان روی آن چاپ لوگو و رنگ های تبلیغاتی خود را استفاده کرد و از باز خورد بسیار عالی لیوان کاغذی تبلیغاتی نهایت استفاده را برد.

چاپ لیوان یکبار مصرف کاغذی به صورت چاپ افست انجام می شود. که این چاپ برای تیراژ های 1000 تا 5000 به صورت چاپ عمومی (استفاده از چند فرم مختلف کنار هم) است و در کارهای با تیراژ بالاتر به دلیل بالا رفتن قیمت چاپ لیوان تبلیغاتی، به صورت اختصاصی صورت می گیرد.

استفاده از لیوان کاغذی تبلیغاتی می ‌تواند روشی مؤثر برای تبلیغ نام تجاری شما باشد که با چاپ لوگو یا عکس برندتان بر روی لیوان کاغذی تبلیغاتی می ‌توانید پیام شرکتتان را به مخاطبان خود برسانید. 

لیوان کاغذی تبلیغاتی جزء کالاهای تبلیغاتی کم هزینه می‌ باشد و از آن می‌ توان در همایش‌ ها، رستوران‌ ها و فست فود ها، نمایشگاه‌ ها، هیات های مذهبی، بیمارستان ها، ادارات دولتی و خصوصی، شرکت های تولید چای و نوشیدنی های سرد و گرم و ... استفاده کرد.

دستگاه طراحی عمومی و طراحی اختصاصی بر روی لیوان یکبار مصرف کاغذی

برای پرینت شکل و رنگ روی لیوان یکبار مصرف کاغذی از بلوک های پلاستیکی نصب شده روی سیلندر با رنگ های مختلف استفاده می ‌کنند. منطبق کردن رنگ‌ها و پرینت اشکال پیچیده مشکل بوده ولی سیستم فلکسوگرافی (flexography)  این مشکل را حل کرده و چاپ طرح های پیچیده ی عمومی و اختصاصی را میسر ساخته است که برای تیراژ بالای 10000 استفاده می ‌شود.

روش چاپ مستقیم (dirextxprinting)  بر روی لیوان یکبار مصرف کاغذی در تیراژ پایین ‌تر از 1000 مورد استفاده قرار می‌ گیرد .جوهرهای رنگی بهینه شده اند و پایه های آبی دارند، سمی و مضر نیستند و از پاک شدن در حرارت های بالا مصون هستند.

سبزکاپ تولید کننده و فروشنده انواع ظروف یکبار مصرف کاغذی و تولید کننده ماشین آلات ظروف یکبار مصرف

تعداد بازدید از این مطلب: 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : م.سلطانی
تاریخ : سه شنبه 28 خرداد 1398
نظرات

 کاغذ استفاده شده در لیوان یکبار مصرف کاغذی، مقوای لیوانی نامیده می شود که درست شده از چند لایه مخصوص دارای پوشش ضد آب می‌ باشد. این کاغذ به خواصی از جمله سختی بالا و مقاومت در برابر خیس شدن احتیاج دارد.

 

سبزکاپ

 

مراحل تولید لیوان یکبار مصرف کاغذی نیازمند دستگاه‌ های خاص این پروسه می ‌باشد که شامل شکل دهی غلطکی برای شکل ‌دهی رولی مورد نیاز به کاغذ و حفظ خواص مورد نیاز کاغذ و پوشش دهی پلاستیکی برای لیوان می باشد.

وزن استاندارد لیوان ها 170 تا 350 گرم هست. لازم به ذکر است که مواد لیوان کاغذی از مواد غیر بازیافتی تولید می‌ شود و بهداشتی می باشند. گاهی اوقات از کاغذهای دو لایه برای نگهداری حرارت در ساخت لیوان یکبار مصرف کاغذی مانند انواع لیوان کاغذی تبلیغاتی استفاده می شود.

در این صورت لایه دوم (تهیه شده از مواد بازیافتی) روی لایه اول (تهیه شده از مواد بهداشتی) قرار دارد و با مایعات داخل لیوان یکبار مصرف کاغذی در تماس نیست.

جنس ظروف یکبار مصرف از چه نوعی است؟

ظروف یکبار مصرف کاغذی ساخته شده از کاغذ، گاهی اوقات اندود شده با پلاستیک و موم می ‌باشد تا از سیال شدن و نشت یا خیس شدن کاغذ جلوگیری کند. تولید ظروف یکبار مصرف کاغذی که در ابتدا از محصولات نفتی ساخته شده بودند، به دلیل آلودگی زیستی، متوقف شد. در حال حاضر از ظروفی با پایه ی گیاهی سلولزی استفاده می شود که قابل بازیافت هستند.

جنس لیوان یکبار مصرف کاغذی از چیست؟

در تولید لیوان یکبار مصرف کاغذی از نوعی کاغذ مخصوص استفاده می ‌شود که از کاغذ پایه با گرماژ متفاوت و پوشش پلی اتیلن تشکیل می گردد.

مورد استفاده قرار دادن پوشش پلی اتیلن در این نوع کاغذها موجب می ‌شود که:

* این نوع کاغذها در محیط زیست زودتر بازیافت شده و موجب آسی رساندن به محیط زیست نشوند.

* در تماس با مواد غذایی کمترین تأثیر شیمیایی را بر روی آن ها داشته و کاملا بهداشتی باشند.

* مانع انتقال رطوبت مایعات به سطح بیرونی لیوان می شود.

* گرماژ این لیوان ها در مصرف کاغذهای تولیدی متفاوت می باشند که به مقدار وزن پلی اتیلن و کاغذ پایه آن بستگی دارد.

سبزکاپ تولید کننده و فروشنده انواع ظروف یکبار مصرف کاغذی و تولید کننده ماشین آلات ظروف یکبار مصرف

تعداد بازدید از این مطلب: 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : م.سلطانی
تاریخ : سه شنبه 28 خرداد 1398
نظرات

 سبزکاپ

 

مصرف بی رویه پلاستیک همگام با رشد صنعت و تکنولوژی به دلیل فرآیند برگشت پذیری آهسته و کند که عملا صدها سال به طول می انجامد، آن را به یک بحران زیست محیطی تبدیل کرده است. در سال های اخیر همیشه هشدارهایی در مورد اثرات سوء استفاده از ظروف یکبار مصرف پلاستیکی به گوشمان رسیده است. گذشته از بحث آسیب رسانی به محیط زیست، استفاده از این ظروف برای سلامت انسان نیز مضر می باشد.

ظروف یکبار مصرف پلیمری در صورت تماس با مایعات و مواد غذایی بالای ۴۰ درجه، ماده ‌ای شیمیایی استایرن از خود خارج می‌کنند که موجب تلخی غذا شده و بیش از ۷۷ نوع بیماری سرطان زا را به همراه دارد. پرکاربردترین ترکیب شیمیایی مورد استفاده در تولید ظروف پلیمری یا همان ظروف یکبار مصرف، وینیل کلرید است که مونومری از پلی وینیل کلرید(PVC)  و استایرن است که در تولید بیشتر پلاستیک ها کاربرد دارد. از وینیل کلرید به عنوان عامل ایجاد سرطان کبد در مدل های حیوانی و همچنین انسانی نام برده شده است. مسمومیت شدید با این ترکیب باعث افسردگی سیستم عصبی مرکزی و آسیب جدی به کبد می شود. 

چربی‌هایی که روی مایعات داغ داخل لیوان‌ های یکبار مصرف پلاستیکی قرار می‌گیرد همان پلی استایرن سمی خارج شده از پلاستیک است که روی سیستم‌ های عصبی، قلب و گوارش انسان تأثیر منفی می‌گذارد. با توجه به روشن شدن مضرات استفاده از ظروف یکبار مصرف پلاستیکی و هشدار کارشناسان و دوست داران محیط زیست و بهداشت و سلامت، جامعه به سمت استفاده مجدد و همچنین جایگزینی ظروف پلاستیک غیر بازیافتی به لیوان یکبار مصرف کاغذی و انواع ظروف کاغذی (بشقاب،پیش دستی،…) می ‌رود.

این روزها تب استفاده از ظروف کاغذی همچون لیوان یکبار مصرف کاغذی به قدری فراگیر و گسترده شده که برخی از مردم حتی در مهمانی‌ های دوستانه خود ترجیح می ‌دهند برای صرفه‌ جویی در وقت و انرژی خود از این ظروف استفاده کنند و در سال‌ های اخیر شاهد افزایش روز افزون مغازه‌ ها و فروشگاه‌ های ظروف یکبار مصرف کاغذی هستیم.

سبزکاپ تولید کننده و فروشنده انواع ظروف یکبار مصرف کاغذی و تولید کننده ماشین آلات ظروف یکبار مصرف

تعداد بازدید از این مطلب: 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : م.سلطانی
تاریخ : سه شنبه 28 خرداد 1398
نظرات

 غدغه دوستداران محیط زیست و پیشرفت تکنولوژی و کمی راحت‌ طلبی، منجر به تولید ظروف یکبار مصرف شد. ظروف یکبار مصرف جایگزین ظروف شیشه‌ ای، ملامین و... هستند و بعد از هر بار مصرف، دور انداخته می‌شوند.

 

سبزکاپ 

 

این ظروف، ابتدا در رستوران‌ها، فست‌ فودها، مغازه‌های بیرون بر استفاده می‌ شد و کم‌ کم وارد مکان‌هایی مثل اداره‌ها، سالن های غذاخوری، اتوبوس‌های بین‌ شهری، مهد کودک‌ ها و... شد. استقبال از این ظروف، باعث شد تا در مهمانی‌ها از بشقاب و قاشق و چنگال و لیوان‌ های یکبار مصرف استفاده شود.

امروزه ما استفاده از لوازم پلاستیکی و نایلونی هر روز کم تر می شود و جای خود را به ظروف یکبار مصرف کاغذی می دهند. از دلایلی که از ظروف پلاستیکی کمتر استفاده می شود می توان به مضر بودن آن برای انسان و محیط زیست اشاره نمود. از این رو استفاده از ظروف یکبار مصرف کاغذی امروزه بسیار رواج پیدا کرده است. از انواع این ظروف کاغذی می توان به لیوان یکبار مصرف کاغذی اشاره کرد که بسیار پرمصرف می باشند.

جنس ظروف یکبار مصرف

تنوع ظروف یکبار مصرف از لحاظ نوع جنس زیاد است. این نوع ظروف به صورت پلاستیکی، گیاهی، فومی، کاغذی و آلومینیومی تولید و به مصرف می رسند. این ظروف کاغذی مانند لیوان یکبار مصرف کاغذی و بشقاب کاغذی در تولدها و بوفه دانشگاه‌ ها به صورت انبوه استفاده می‌شوند.

چرا لیوان کاغذی بهترین نوع لیوان یکبار مصرف است؟

در نتیجه تحقیقاتی که انجام شد مشخص شد، لیوان پلاستیکی که در جاهای مختلفی استفاده می‌شد، نمی ‌تواند مایعات گرم را در خود نگه دارد و موجب بروز بیماری سرطان می‌شود و همچنین به طبیعت آسیب جدی وارد می کردند. بنابراین تولیدکنندگان به تولید ظروف دوستدار سلامتی و محیط زیست یا همان ظروف یکبار مصرف کاغذی روی آوردند. لیوان یکبار مصرف کاغذی، به صورت انبوه مورد استفاده افراد عادی، شرکت‌ها و سازمان‌ها قرار گرفت. هزینه تولید لیوان کاغذی شاید کمی بالاتر باشد؛ اما به دلایل گفته شده، برای سلامتی مضر نیستند و انتخابی منطقی هستند.

برای چاپ لیوان کاغذی، کاغذ مخصوص به صورت رول و به عنوان مواد اولیه در ضخامت‌های مختلف چاپ شده و برش می‌خورد. هرچه ضخامت لیوان کاغذی بیشتر باشد، لیوان محکم ‌تر است. لیوان کاغذی و به ویژه لیوان کاغذی تبلیغاتی در اندازه‌ های مختلفی تولید می‌شود.

زیبا بودن و چشم نواز بودن لیوان یکبار مصرف کاغذی، یکی دیگر از دلایل استفاده از این ظروف است. کاغذی که برای تولید لیوان کاغذی به کار می رود، به گونه ‌ای است که می ‌توان روی آن هر نوع عکس یا نوشته ‌ای را چاپ کرد.بسیاری از شرکت‌ ها و سازمان ‌ها، لیوان ‌هایی با آرم و لوگوی رسمی خود را بر روی لیوان کاغذی تبلیغاتی چاپ می‌ کنند.

برخی لیوان های کاغذی برای استفاده عمومی چاپ می شوند. اگر قصد دارید لیوان کاغذی شما طرح خاصی داشته باشد، باید پیش از تولید لیوان، آن را به شرکت‌ های تولیدی و چاپ لیوان کاغذی تبلیغاتی، سفارش دهید.

لیوان کاغذی تبلیغاتی ارزان ترین راه برای تبلیغات

سبزکاپ تولید کننده و فروشنده انواع ظروف یکبار مصرف کاغذی و تولید کننده ماشین آلات ظروف یکبار مصرف

تعداد بازدید از این مطلب: 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : م.سلطانی
تاریخ : سه شنبه 28 خرداد 1398
نظرات

 

سبزکاپ

راهنمای خرید ماشین آلات ظروف یکبار مصرف کاغذی

ماشین آلات تولید ظروف یکبار مصرف و لیوان کاغذی می توانند برای تولید لیوان یکبار مصرف کاغذی با گرماژهای متفاوت مورد استفاده قرار گیرد. در سال های اخیر کسب و کارهای مرتبط با ظروف يكبار مصرف که به تولید لیوان یکبار مصرف کاغذی می پرداختند، به سرعت رشد کردند. از این جهت اغلب شرکت هايی كه دارای ماشین آلات تولید ظروف يكبار هستند، تمایل دارند در این حوزه هم شانس خود را امتحان کنند.

در اصل هدف از تولید لیوان یکبار مصرف کاغذی و دیگر ظروف کاغذی، حفظ سلامتی و بهداشت انسان ها و همچنین جلوگیری از آسیب رساندن به محیط زیست بود. اما امروزه مردم، شرکت ها و سازمان ها برای مصارف خود نیز به این ظروف نیاز دارند. اگر در حال جمع آوری اطلاعات در خصوص راه اندازی تولید لیوان یکبار مصرف کاغذی هستيد، در گام اول مهم است که ماشین آلات ظروف یکبار مصرف و لیوان کاغذی را از شرکت های معتبر که به تولید ماشین آلات ظروف یکبار مصرف می پردازند و آشنا به مسائل مهندسی و فنی این گونه دستگاه ها هستند تهیه نمایید.

بر اساس تفاوت قیمت ماشین آلات ظروف یکبار مصرف، نمی توان تصميم نهايی را گرفت. بنابراین تصمیم گیری درست برای سرمایه گذاری، کلیدی ترین راه موفقیت در این کسب و کار است. پیشنهاد ما به شما این است که همواره قبل از خرید ماشین آلات ظروف یکبار مصرف،همه ی گزینه های مقابلتان را ارزیابی کنید. حتی قبل از اقدام به یافتن شرکت های تولید ماشین آلات ظروف یکبار مصرف، اخبار، گزارش ها و سایت های اینترنتی را بررسی و محتوای آن ها را مطالعه کنید.

سبزکاپ تولید کننده و فروشنده انواع ظروف یکبار مصرف کاغذی و تولید کننده ماشین آلات ظروف یکبار مصرف

تعداد بازدید از این مطلب: 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : م.سلطانی
تاریخ : سه شنبه 28 خرداد 1398
نظرات

 سبزکاپ

 

چاپ لیوان کاغذی از زمانی آغاز شد که ظروف و لیوان یکبار مصرف کاغذی در دنیای مدرن امروز جایگاه ویژه ای پیدا کرد. در ادوار گذشته استفاده از ظروف یکبار مصرف پلاستیکی بیشتر مورد تقاضا قرار گرفته بودند. به مرور زمان با مشخص شدن مضرات این ظروف بر سلامتی انسان و محیط زیست، این ظروف جای خود را به ظروف یکبار مصرف کاغذی دادند.

چاپ لیوان کاغذی

چاپ لیوان کاغذی برای استفاده عمومی مصرف بسیار بالایی دارد. در چاپ لیوان کاغذی طرح و نوشته سفارشی بر روی آن چاپ نمی شود. این محصول محدودیت استفاده ندارد و در هر مکانی قابل استفاده می باشد. استفاده از لیوان یکبار مصرف کاغذی در طی سال های اخیر به دلیل بهداشتی بودن، استحکام، امکان حمل راحت و … افزایش یافته است. لیوان یکبار مصرف کاغذی 180 سی سی برای استفاده در مکان های عمومی مانند مساجد، مدارس، ورزشگاه ها، پارک ها و… بسیار مناسب می باشد.

برای چاپ لیوان کاغذی، نیاز به طراحی طرح های مورد نیاز می باشد. برای چاپ لیوان تبلیغاتی، لوگو و سایر علایم تبلیغاتی مانند رنگ های یک برند استفاده می شود. در چاپ لیوان کاغذی عمومی، طرح های عمومی که در قالب و اندازه مورد نیاز طراحی می شوند، مورد استفاده قرار می گیرد. لیوان کاغذی با کاغذ گلاسه کره ای ۲۱۸ و ۲۳۸ گرمی در انواع  طرح ها و رنگ ها و همچنین در ابعاد متفاوت چاپ و ساخته می شوند.

لیوان یکبار مصرف کاغذی در اندازه های متفاوتی تولید می شوند، از جمله:

شات 90 سی سی، لیوان کاغذی 180 سی سی، لیوان کاغذی 220 سی سی، لیوان کاغذی 270 سی سی، لیوان کاغذی 360 سی سی، لیوان کاغذی 480 سی سی، لیوان پاپ کورن. غالبا لیوان یکبار مصرف کاغذی که در مجالس و یا به صورت عمومی استفاده می شود در 2 انداره 180 سی سی و 220 سی سی تولید و مورد استفاده قرار می گیرد.

سبزکاپ تولید کننده و فروشنده انواع ظروف یکبار مصرف کاغذی و تولید کننده ماشین آلات ظروف یکبار مصرف

تعداد بازدید از این مطلب: 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : م.سلطانی
تاریخ : سه شنبه 28 خرداد 1398
نظرات

 سبزکاپ

تولید لیوان یکبار مصرف کاغذی

امروزه ما در دنیایی زندگی می کنیم که استفاده از لوازم پلاستیکی و نایلونی هر روز کاهش می یابد. ظروف یکبار مصرف پلاستیکی در بیشتر مواقع جای خود را به ظروف یکبار مصرف کاغذی می دهند. یکی از دلایلی که استفاده از ظروف یکبار مصرف پلاستیکی کاهش یافته است مضر بودن آن برای انسان و محیط می باشد. از این رو استفاده از وسایل کاغذی رواج یافته است. از مهمترین و پرکاربردترین ظروف کاغذی می توان به لیوان یکبار مصرف کاغذی اشاره نمود.

پوششی که در لیوان یکبار مصرف کاغذی استفاده می شود از جنس پلی اتیلن می باشد. پوشش پلی اتیلن موجب می شود کمترین آلودگی فیزیکی و شیمیایی به لیوان کاغذی تبلیغاتی نفوذ نکند و در بازیافت سریع لیوان کاغذی بسیار کارآمد است. برخلاف ظروف یکبار مصرف پلاستیکی، به علت مواد به کار رفته در ظروف یکبار مصرف کاغذی، در تماس با مواد غذایی داغ هیچ گونه مواد سمی تولید نمی کنند. به سلامتی انسان آسیب نمی رساند و همچنین باعث تخریب محیط زیست نمی شود.

لیوان کاغذی دو جداره

لیوان یکبار مصرف کاغذی دوجداره از دو لایه تشکیل شده است. لایه اول ساخته شده از مواد بهداشتی است و لایه دوم که هیچ تماسی با مواد داخل ندارد، می تواند از کاغذهای بازیافتی تشکیل شده باشد. لایه اول ساده و لایه دوم به صورت کرکره ای می باشد و بر روی لایه اول قرار می گیرد. حالت کرکره ای در لیوان کاغذی به صورت لایه ی جداکننده ی هوا می تواند برای نوشیدنی های داغ بهترین عمل کرد را داشته باشد. این لایه به لیوان کمک می کند که نوشیدنی درونی را گرم نگه داشته و در عین حال دست شما به هنگام حمل آن نسوزد. همچنین این لایه باعث افزایش مقاومت لیوان می گردد. لیوان یکبار مصرف کاغذی با لایه ی جداکننده ی هوای میانی دارای دو لایه ی کاغذی است که توسط یک لایه ی عایق هوا جدا شده است.

لیوان کاغذی تبلیغاتی و چاپ لیوان تبلیغاتی

لیوان کاغذی تبلیغاتی از جمله آیتم های تبلیغاتی است که این روزها در عرصه تبلیغات به دلیل مضر نبودن برای طبیعت و مقاومت در برابر نفوذ گرما و سرما بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. چاپ لیوان تبلیغاتی از بهترین روش های تبلیغاتی به شمار می رود. به این علت که هم مقرون به صرفه است و هم می توان طرح های متنوع تبلیغاتی را بر روی لیوان کاغذی تبلیغاتی چاپ نمود. جنس لیوان کاغذی به شکلی است که به راحتی می توان روی آن لوگو و رنگ های تبلیغاتی را چاپ کرد و از بازخورد بسیار عالی لیوان کاغذی تبلیغاتی نهایت استفاده را برد.
چاپ لیوان تبلیغاتی به صورت چاپ افست انجام می شود. چاپ افست برای تیراژ های 1000 تا 5000 به صورت چاپ عمومی (استفاده از چند فرم مختلف کنار هم) است. در کارهای با تیراژ بالاتر به دلیل بالا رفتن قیمت چاپ لیوان تبلیغاتی، به صورت اختصاصی می باشد. از لیوان کاغذی تبلیغاتی می توان در هتل ها و رستوران ها و شرکت های دولتی و خصوصی و مراکز مختلف جهت بازاریابی و تبلیغات استفاده نمود.

چاپ لیوان کاغذی

چاپ لیوان کاغذی برای استفاده عمومی مصرف بسیاری 

سبزکاپ تولید کننده و فروشنده انواع ظروف یکبار مصرف کاغذی و تولید کننده ماشین آلات ظروف یکبار مصرف

تعداد بازدید از این مطلب: 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : م.سلطانی
تاریخ : سه شنبه 28 خرداد 1398
نظرات

 سبزکاپ

 

لیوان یکبار مصرف در زمان‌ های گذشته، قبل از لیوان یکبار مصرف کاغذی ساخته شده بود و در سال ‌های اولیه قرن بیستم شروع به کار کرد. لیوان یکبار مصرف کاغذی و لیوان یکبار مصرف پلاستیکی به دلیل عدم نیاز به شستشو به صرفه‌ جویی در مصرف آب کمک می‌کنند؛ گرچه تأثیرات آن ها بر روی محیط زیست به صورت همه جانبه مثبت نمی‌ باشد. هم لیوان یکبار مصرف کاغذی و هم لیوان یکبار مصرف پلاستیکی دارای مزایا و معایبی هستند.

استفاده از ظروف یکبار مصرفی که از مشتقات نفتی تهیه شده ‌اند، به دلیل آلودگی ‌های زیست ‌محیطی، با مخالفت‌ هایی روبرو شده است. امروزه ظروف یکبار مصرف با پایهٔ گیاهی (سلولوزی) در حال جایگزین شدن با ظروف پلاستیکی است.

به علت محدودیت های فیزیکی و شیمیایی ظروف سلولوزی ، این روند بسیار کند و گاهی متوقف شده است. البته اضافه شود در سال های اخیر با نظارت وزارت بهداشت و قانون اجباری حضور مسئول بهداشت یا شیمی در آزمایشگاه کارخانه، کنترل بیشتری بر روی سلامت و بهداشت تولیدات یکبارمصرف صورت گرفته است.

توصیه می شود که از مصرف نوشیدنی های داغ و گرم در ظروف و لیوان های پلاستیکی یکبار مصرف خودداری شود. برخی از کارشناسان معتقدند که در اثر گرما ممکن است برخی از مواد شیمیایی و سمی و سرطان زا  از محصولات پلاستیکی وارد محتویات نوشیدنی و سپس به بدن فرد وارد شود و زمینه مناسبی را برای ابتلا به انواع سرطان ها ایجاد کند.

تولید ظروف یکبار مصرف به خصوص نوع کاغذی آن بسیار سودآور است و در آینده ‌ای نزدیک نیز گسترش بیشتری خواهد یافت. با این همه نمی ‌توان از حرکت‌ هایی که برای تولید ظروف یکبار مصرف با مواد اولیه گیاهی می ‌شود نیز غافل بود.

یک کارشناس بهداشتی در خصوص موارد استفاده از ظروف یکبار مصرف، معتقد است که هر نوع از ظروف یکبار مصرف مناسب استفاده خاصی است، به طور مثال: «ظروف یکبار مصرف شفاف و بدون رنگ تنها برای غذا‌ها و نوشیدنی ‌های سرد مناسب هستند. ظروف یکبار مصرف سفید و فوم ‌دار برای مواد‌ غذایی سرد، گرم (با دمای پایین حدود ۶۵ درجه سانتی ‌گراد) و مرطوب مناسب هستند.

برای مواد‌ غذایی داغ ترجیحا از فویل‌ های آلومینیومی استفاده شود.» او همچنین با تأکید بر اینکه لیوان‌ یکبار مصرف کاغذی از لیوان های پلاستیکی بسیار مناسب‌ تر هستند می ‌افزاید: «از لیوان‌ های مقوایی (سلولزی) برای نوشیدن مایعات داغ استفاده نمایید.»

در بین ظروف کاغذی، لیوان یکبار مصرف کاغذی پرکاربردترین آن ها به لحاظ میزان استفاده است. بیشتر لیوان های کاغذی برای یک بار استفاده طراحی شده اند. به دلیل اینکه بیشتر کاغذها با پلاستیک پوشش دهی می‌شوند و کامپوزیت کردن و بازیافت لیوان های کاغذی معمول نیست اما برای موارد دیگری جز ظروف کاغذی بازیافت می‌گردند. در صورتیکه در طبیعت پوشش پلاستیکی به سختی تجزیه می شوند .

تغییرات بسیاری در تولید لیوان یکبار مصرف کاغذی و پلاستیکی در طی چند دهه گذشته رخ داده است. بررسی آماری سازمان حفاظت از محیط زیست نشان می دهد که تولید کاغذ از سال ۲۰۰۷ بیش از ۳۰۰ درصد نسبت به سال های قبل افزایش یافته است. بیش از یک میلیون کاغذ در سال ۲۰۰۷ تولید شده است که شامل ظروف و لیوان یکبار مصرف کاغذی می باشد که تقریبا همه آن ها دور انداخته شده اند و همچنین بیش از ۸۰۰٫۰۰۰ تن ظروف و لیوان پلاستیکی تولید شده است.

از مزایای لیوان یکبار مصرف کاغذی می توان به این مورد که آن ها می توانند زیست‌ تخریب‌ پذیر باشند اشاره نمود، که این به این معنا است که در طول زمان تجزیه می شوند بدون اینکه آسیبی به محیط زیست وارد کنند. به دلیل حجم بسار بالای لیوان ‌های تولید شده تأثیر آن ها بر روی دفن زباله نگران ‌کننده است. از لیوان‌ یکبار مصرف کاغذی می ‌توان برای نوشابه‌ های گرم و سرد استفاده کرد.

غالبا لیوان‌ یکبار مصرف کاغذی دارای لایه ای مومی‌ شکل هستند که برای افزایش دوام و ضد آب شدن آن ها استفاده می شود، اما این مواد می ‌توانند روند بازیافت لیوان ‌ها را سخت‌ تر نمایند. در ساخت لیوان های کاغذی و پلاستیکی می توان از مواد قابل بازیافت استفاده نمود که باعث صرفه ‌جویی در انرژی به دلیل عدم نیاز برای به دست آوردن مواد خام می ‌شوند. استفاده از لیوان یکبار مصرف کاغذی برای سلامت انسان ها و همچنین محیط زیست انسان ها مناسب تر می باشد.

سبزکاپ تولید کننده و فروشنده انواع ظروف یکبار مصرف کاغذی و تولید کننده ماشین آلات ظروف یکبار مصرف

تعداد بازدید از این مطلب: 178
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : م.سلطانی
تاریخ : سه شنبه 28 خرداد 1398
نظرات

 لیوان کاغذی یکبار مصرف ساخته شده از کاغذ است که با پوششی از جنس پلاستیک یا موم اندود شده است، استفاده از موم یا پوشش پلاستیکی موجب جلوگیری از نشت مایعات و خیس شدن لیوان کاغذی می گردد. لیوان یکبار مصرف کاغذی از منابع تجدیدپذیر تهیه و تولید می شوند. لیوان کاغذی باید از کاغذهای بهداشتی و مناسب ساخته شوند. تنها در این صورت است که می توان از آن ها برای نگهداری از مایعات گرم و سرد و مواد غذایی تر در طولانی مدت استفاده نمود.

لیوان یکبار مصرف کاغذی

استفاده از لیوان یکبار مصرف کاغذی دارای طیف گسترده ای می باشد. اکنون زمانی مناسب برای وارد شدن به جمع مصرف کنندگان ظروف یکبار مصرف کاغذی و معرفی آن ها به دوستان و آشنایان خود می باشد. به ایجاد تغییراتی مفید در سبک زندگی خود و خویشاوندان و دوستان خود کمک نمایید. مزایای بسیاری در استفاده از لیوان یکبار مصرف کاغذی در مقایسه با ظروف یکبار مصرف ساخته شده از مواد دیگر مانند پلاستیک وجود دارد.

ظروف یکبار مصرف کاغذی در سراسر جهان به عنوان روشی مناسب و کاربردی برای جلوگیری از ایجاد آلودگی و فساد در مواد غذایی مورد توجه قرار گرفته اند. همچنین این نوع ظروف اغلب به دلیل داشتن ظاهری زیبا و شیک چشم نوازتر هستند که این موضوع به خودی خود باعث جذب بیشتر مشتریان به ظروف یکبار مصرف کاغذی شده است.

لیوان یکبار مصرف کاغذی دارای مزایای متعددی می باشند. که در ادامه به برخی از این موارد اشاره خواهد شد:

  1. لیوان یکبار مصرف کاغذی و دیگر ظروف کاغذی با فرآیندی بسیار ساده و با استفاده از مواد خام اولیه و بهداشتی با کمترین مواد زائد ساخته می شوند که این مسئله به بازیافت سریع تر این ظروف کمک بسیاری خواهد کرد.
  2. استفاده از ظروف یکبار مصرف کاغذی برای استفاده در مجالسات ترحیم، ازدواج، همایش ها و مهمانی های خانوادگی، مسافرت، مراسم چای و ... گزینه مناسبی محسوب می شود.
  3. طرح ها و ظاهر جذاب لیوان یکبار مصرف کاغذی و سایر محصولات کاغذی و همچنین عدم تولید مواد سمی در طبیعت، این ظروف را از دیگر ظروف یکبار مصرف متمایز می کند.
  4. لیوان یکبار مصرف کاغذی می توانند به صورت سفارشی با طرح های سفارشی مانند لوگو، نام تجاری یا یک پیام تبلیغاتی چاپ و تولید شوند. چاپ لیوان تبلیغاتی امروزه به عنوان یک روش کم هزینه و شکیل برای تبلیغات شرکت ها، برندهای مختلف، تجارت ها و ... مورد استقبال صاحبان مشاغل قرار گرفته اند.

سبزکاپ تولید کننده و فروشنده انواع ظروف یکبار مصرف کاغذی و تولید کننده ماشین آلات ظروف یکبار مصرف

تعداد بازدید از این مطلب: 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : م.سلطانی
تاریخ : سه شنبه 28 خرداد 1398
نظرات

 به دلیل اینکه از لیوان یکبار مصرف کاغذی برای نگهداری مایعات استفاده می شود پس ساختار این ظروف باید به گونه ای باشد که آب به داخل کاغذ نفوذ نکند. از این رو کاغذ لیوان کاغذی به شکل کلی نمی تواند یک مقوای ساده باشد و حتما باید یک طرف آن به مواد پلی اتیلن آغشته شده باشد. به این صورت که یک لایه نازک از مواد پلی اتیلن در قسمت داخلی لیوان یکبار مصرف کاغذی وجود دارد که مانع نفوذ آب به کاغذ می شود.

 

سبزکاپ

کاغذهای مورد استفاده برای تولید لیوان یکبار مصرف کاغذی

به دلیل اینکه از لیوان یکبار مصرف کاغذی برای نگهداری مایعات استفاده می شود پس ساختار این ظروف باید به گونه ای باشد که آب به داخل کاغذ نفوذ نکند. از این رو کاغذ لیوان کاغذی به شکل کلی نمی تواند یک مقوای ساده باشد و حتما باید یک طرف آن به مواد پلی اتیلن آغشته شده باشد. به این صورت که یک لایه نازک از مواد پلی اتیلن در قسمت داخلی لیوان یکبار مصرف کاغذی وجود دارد که مانع نفوذ آب به کاغذ می شود.

مواد اولیه تولید لیوان یکبار مصرف کاغذی

وجود پلی اتیلن در لیوان یکبار مصرف کاغذی موجب می شود برای تولید لیوان کاغذی از چسب استفاده نشود و تنها با استفاده از حرارت و هیترهای دستگاه تمام اتصلات اجزای لیوان کاغذی (قسمت هایی که باید به هم بچسبند) انجام شود.

در بازار لیوان کاغذی و در بازار کاغذ در کشور ما کاغذهای مختلفی برای تولید لیوان کاغذی موجود می باشد. کاغذهای موجود را می توان به دو دسته ی داخلی و خارجی تقسیم کرد که کاغذهای خارجی موجود در بازار را به سه دسته عمده کره ای ، هندی و چینی تقسیم کرد. قیمت این کاغذها بر اساس وزنشان محاسبه می شود که کمترین وزن 198 گرم و بیشترین وزن 250 گرم می باشد. استحکام لیوان کاغذی وابسته به وزن کاغذ می باشد. هرچه ضخامت کاغذ بیشتر باشد لیوان کاغذی محکم تر و هرچه ضخامت کمتر باشد لیوان کاغذی ضعیف تر است.

سایز های لیوان کاغذی

در حالت کلی ظروف یکبار مصرف کاغذی سایزهای مختلفی دارند که در بین این ظروف، لیوان کاغذی، دارای چند سایز کلی است که برای موارد گوناگونی مورد استفاده قرار می گیرند. به طور معمول لیوان یکبار مصرف کاغذی با دو معیار سی سی و اُنس سنجیده می شود.

کوچکترین لیوان یکبار مصرف کاغذی که عموما برای مصارف تستر و سمپلینگ و …. استفاده می شود، لیوان کاغذی 70 سی سی می باشد که به آن لیوان کاغذی شات و یا 3 اُنس نیز گفته می شود. یک سایز بزرگ تر از لیوان کاغذی شات ، لیوان کاغذی 110 یا 120 سی سی هست که آن هم عموما برای اسپرسو و تستر استفاده می شود. سایز دیگر لیوان کاغذی 180 سی سی است که برای استفاده های گوناگونی در بازار موجود است.

اما سایز بعدی لیوان کاغذی که بیشترین استفاده و بیشترین محبوبیت را در بین سایزهای لیولن کاغذی دارد و همینطور پرفروش ترین لیوان کاغذی نیز محسوب می شود ، لیوان کاغذی 225 سی سی یا همان لیوان کاغذی 220 سی سی هست که سایز مرسوم لیوان کاغذی محسوب می شود. سایز 360 سی سی لیوان کاغذی، برای انواع نوشیدنی ها استفاده می شود. لیوان کاغذی 360 و 480 سی سی بیشتر در کافه ها و فست فود ها استفاده می شود. بزرگتر از این سایز نیز وجود دارد که می توان به لیوان کاغذی 560 و 640 سی سی است که تقریبا می توان گفت بزرگترین سایز لیوان کاغذی شمرده می شوند. بزرگتر از سایزهای ذکر شده در بالا، دیگر در گروه لیوان کاغذی جایی ندارند و در گروه پاپ کرن و سطل قرار می گیرند.

سبزکاپ تولید کننده و فروشنده انواع ظروف یکبار مصرف کاغذی و تولید کننده ماشین آلات ظروف یکبار مصرف

تعداد بازدید از این مطلب: 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


به وبلاگ من خوش آمدید
گروه تولیدی صنعتی سبزکاپ فعالیت خود را از سال 88 در زمینه ساخت قطعات و قالب های ظروف کاغذی شروع کرد که شامل: انواع لیوان کاغذی در سایزهای متفاوت،بشقاب و پیش دستی کاغذی،لیوان چای، ساخت دستگاه پیش دستی با مکانیزم هیدرولیک می باشد. این شرکت با فروش بهترین برندهای تولید کننده دستگاه های یک بار مصرف کاغذی و واردات دستگاه های فوق در زمره شرکت های معتبر فروشنده مستقیم ماشین آلات می باشد.


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود